fredag 21 maj 2010

Väskan är packad

och strax kommer airport link och hämtar mig. Jag flyger till Sverige i natt!!

Jag landar 5:20 i Frankfurt och sedan har jag nästan 3,5 timmar planet till Göteborg går. Ingen höjdare, men jag får försöka sträcka ut mig över några stolar och vila en stund. Från Göteborg åker jag till Jönköping och kommer vara där till måndag morgon. Måndag till onsdag jobbar jag i Göteborg och sedan flyger jag tillbaka till Sydafrika igen.

Det är mycket jag vill hinna göra och shoppa och många jag vill träffa denna 1,5 dag i Jönköping, men nu är det ju inte långt kvar till Sverigeresan i juli. Hinner jag inte med allt nu, får det bli av i juli istället. Jag hoppas dock kunna bota min lax- och Ikeaabstinens redan imorgon!
Miriam

2 kommentarer:

Lyxhustru sa...

Jag är RÄTT avundsjuk!! Hoppas du får trevliga dagar i Sverige, med IKEA-besök och annat kul! =) nu är det ju vår/sommar i Sverige oxå... härligt!

Gabriella Kruger sa...

Ja, lax abstinens har jag oxå! Vi åker hem till sverige den 13 juni och tillbaka hit i slutet av juli. Blir väl 6 veckor hemma. Och då blir det MYCKET lax!