fredag 6 november 2009

Fredagsmys

Nu har jag kommit hem från jobbet och det är Helg!! En helt vanlig helg, ingen resa eller längre utflykt inplanerad, vilket faktiskt är rätt skönt emellanåt!

Stefan har haft huset fullt med barn och kompisar till barnen i eftermiddag och nu har han åkt iväg för att köpa pizza. Sedan ska vi bara vara ikväll...

Imorgon kväll ska vi ha besök, men annars blir det en lugn helg. Det kommer att blir lite hektiskt framöver, jag ska till Cape veckan som kommer, till Sverige nästa helg och mina föräldrar landar på torsdag morgon, så vi behöver nog hämta andan lite.
Miriam

3 kommentarer:

Christina Jeppsson sa...

Hej Miriam!

Det är din nya kårledare i Jönköping. Bra att ni haft en ledig helg så att ni orkar ta emot föräldrarna. Vi sänder dem från kåren nu i veckan. Håll till godo men vi vill ha tillbaka dem.

Allt gott!
Välsignelser!
Christina Jeppsson

Lyxhustru sa...

Hej,

Jag har följt eran blogg ett bra tag nu, och jag gillar verkligen den! Jag tycker det var oerhört starkt gjort av er att ta hela familjen o flytta! =) Inspirerande!
Själv bor jag i Durban med min sambo. Jag läste att ni har skeppat era möbler o tillhörigheter till er, får man fråga vad ni fick betala för det?
Maila gärna mej; lindah_n@hotmail.com

Mvh
Lindah
www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com

Miriam sa...

Hej Christina!
Vad kul att du hörde av dig! Trivs du bra i Jönköping? Jag ska se till att M & B kommer tillbaka!

Hej Lindah!
Vi brukar läsa din blogg också! Kul att du har hittat hit!