lördag 13 februari 2010

Next stop Jönköping!

Om en halvtimme blir jag hämtad av en taxi för att köra mig till flygplatsen. Jag flyger till Göteborg i natt, via Frankfurt. Jag fick reda på att jag skulle åka hem i slutet på förra veckan, men den gångna veckan har varit så hektisk att jag knappt hunnit fundera över resan till Sverige. Jag har legat i poolen en bra stund idag (vattnet var fantastiska 30 grader!), och det känns konstigt att jag ska vara i ett vintrigt Sverige imorgon. Jag har inga riktiga vinterskor med mig hit, hoppas mina walkingskor håller!

Imorgon och måndag kommer jag att vara i Jönköping och tisdag till torsdag ska jag på konferens i Sigtuna. Det är så mycket jag vill hinna göra i Jönköping och så många jag skulle vilja hinna träffa, men det är bara att inse att jag inte kommer att hinna med så mycket på 1,5 dag (plus att jag ska jobba på måndag). Jag får ta igen det i sommar istället.
Miriam

1 kommentar:

Anonym sa...

Välmommen hem till Sverige å Jönköping /kram malin :-)