lördag 30 januari 2010

Tror jag ska starta taxibolag

Snart är Stefan på väg till Arlanda för att flyga hem till Sydafrika i natt! Farfar Ove mår bättre och har varit hemma från sjukhuset ett par dagar nu.

Den gångna veckan har varit tuff, men det har ändå gått bättre än vad jag trodde. Det var tur att jag tog ledigt en dag, som jag kunde dela upp på 5 dagar, annars hade det inte gått. Det jobbigaste har varit att hinna hämta barnen från skola dagis, köra dem till aktiviteter, göra läxor och laga mat. Barnen har varit väldigt snälla och inte strulat för mycket på morgnarna.

Idag, lördag, gick vi upp 4:45 för att köra Tyra till konståkningen. Kändes lite trist att behöva väcka killarna så tidigt en lördagmorgon för att syrran ska åka skridskor, men vad gör man. Tyra fick sova en stund när vi kom hem, innan vi fikade hemma hos Engbergs. Nu är Tyra på kalas och vi ska strax åka och hämta henne. Ikväll ska hon sova över hos en kompis, medans killarna och jag ska åka på inflyttningsfest. Hektisk lördag med mycket skjutsande fram och tillbaka. Tur att Stefan är tillbaka imorgon!

Inga kommentarer: