tisdag 26 januari 2010

Tisdag morgon i Stockholm


Uppdaterat tisdag kväll; lite bilder från vintern till Tyra och Ivar

Jag landade igår morse på Arlanda. Det var en anorlunda upplevelse. Inte för att jag inte varit med om vinter förut, men att det är sådana kontraster. Resan in till Karolinska gick smidigt. Peter som jag reste med hade hyrbil och han körde mig till sjukhuset, där pappa låg. Otroligt skönt var att de på morgonen meddelat att han skulle få åka hem tillsvidare. Eftermiddagen tillbringades tillsammans och jag ska träffa honom på dagarna denna vecka. Det går inte jättesnabbt för honom men det är skönt att se honom på benen.

Jag bor denna vecka hos min syster. När vi skildes i början på januari i Centurion, innan de åkte hem till Sverige, var det ingen av oss som trodde att vi skulle få träffas så snart igen. Jag ska också försöka träffa familj och vänner på i huvudsak kvällarna denna vecka. Även en del shopping av saker som jag vill ta med hem finns på agendan.
/Stefan

1 kommentar:

Lyxhustru sa...

Skönt att din pappa mår bättre... sånt är jobbigt när man inte bor i närheten. =(
Jag kan tänka mej att det blir en hel del shopping utav mat som gäller nu! =)
Ha det så bra i kylan... det är ju härligt när man inte behöver stå ut en hel vinter! =)
/Lindah