söndag 27 september 2009

Till Bethlehem

Efter frukosten imorse, packade Stefan bilen (min bil eftersom den är 4-djulsdriven , jag måste köra bussen) och sedan åkte han, Ivar och svärfar Ove iväg på en 6-dagars tur till Lesotho och Kreugerparken. Första anhalten i eftermiddags och i natt är en liten stad på gränsen till Lesotho, som heter Bethlehem. Stefan ringde tidigare ikväll och allt har gått bra hitills, även om staden Bethlehem var i lugnaste laget. De hade dock ätit middag alla tre för 140 Rand...

Tyra har tillbringat större delen av dagen med sin kompis Jabu, så jag har varit själv med Noah och Axel. Vi har varit och badat på gymmet samt handlat inför veckan som kommer. Ikväll har vi haft en liten myskväll och ätit middag framför TVn.

Nu hoppas jag att barnen har somnat. Jag la dem för ett tag sedan, men så hörde jag att Noah grät. Han tyckte det var läskigt, och Axel låg också vaken. Nu ligger alla 3 i Stefans och min säng. Vi får väl se om jag flyttar på någon eller några eller om jag lägger mig i Tyras säng inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en helt vanlig kväll i det Bergengrenska hemmet ;-)
Massor av kramar /malin