måndag 12 april 2010

Min 40-årsdag!!

Tack för alla gratulationer som jag fick på min 40-årsdag! Jag kände mig mycket uppvaktad. Jag hade en helt underbar födelsedag, långt över alla förväntningar!! Dagen började med uppvaktning i sängen och sedan ridning på stranden i Nordhoek. Solen strålade och sanden var så vit att jag nästan blev bländad. Jag har inte ridit sedan jag blev gravid med Tyra och jag kände mig lite rostig i början och jag hade ganska ont efteråt, men det var riktigt, riktigt roligt.

Vid lunchtid åkte vi iväg till Imhoff Farm, där denna mama erbjöd nackmassage för 60 Rand. Barnen fick rida på kameler och lunchen intogs på Bluewater Café med underbar utsikt över Nordhoekstranden.På kvällen hade vi ordnat barnvakt åt de yngsta barnen, men Tyra och Johannes fick följa med till Harbor House i Kalk Bay. Det var inte bara maten som var bra, utan utsikten och läget är svåröverträffat. Restaurangen är byggt på pelare i havet, se vågorna i bakgrunden. En bra avslutning på en perfekt dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Miriam!
Vi har försökt ringa men hade missat detta med din mobil. Vi försöker nå dig när du är tillbaka i Centurion.

/Markus

Lyxhustru sa...

Grattis i efterskott! Du verkar ha haft en kanonbra födelsedag!!
/Lindah

zetterlinds sa...

Hej Markus och Lindah! Tack för gratulationerna! Nu är vi tillbaka i Centurion!
Miriam