torsdag 8 april 2010

Festen har börjat

I morse när jag låste upp dörren till mitt kontorsrum möttes jag av denna syn...Klockan 10 var det dags för kaffe och tårta, en mycket god chokladtårta. I paketen låg det en typisk sydafrikansk gjutgärnsgryta och en fotbollsberlock till mitt Pandorahalsband, som mina snälla kollegor hade samlat ihop till.
Imorgon bitti åker vi till Cape Town 5 dagar!! Yippie! Det kanske inte är så dumt att fylla 40 i alla fall. Framåt söndag kanske jag t o m vant mig vid tanken...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart - det är du värd! Massor av grattis kramar från fam Bergengren :-)

Gabriella Kruger sa...

Grattis!
Som sagt har ni vägarna förbi så välkomna!
021-7684676
Gabriella

Miriam sa...

Tack, Malin!
Gabriella, jag ringer när vi kommit ner.

Anonym sa...

Vi gläder oss med dig, du är vård all uppskattning!
Grattis säger mamma och pappa

Anonym sa...

Stort grattis Miriam! Njut nu ordentligt av allt firande!!! (tänk att det är fem år sen vi hade en supertrevlig 35-årsfest) Kram/Charlotte

Anonym sa...

Massor av grattis från familjen Ivarsson-Hektor

zetterlinds sa...

Tack Charlotte och Agneta!!
Miriam