lördag 3 juli 2010

Snart så

är vi också på väg till Sverige! Väskorna färdigpackade sånär som på det allra sista. Hoppas jag inte får uppleva samma strul som Stefan när han skulle checka in och de sa att hans biljett var cancellerad. Jag lyckades nämligen inte heller checka in på nätet, men nu har jag ringt och pratat med dem.

Hoppas att taxichaffisen går med på att lyssna på fotbollen, som börjar 16:00 (Tyskland - Argentina). Jag hoppas nämligen kunna höra första halvleken i taxin och sedan skynda oss genom incheckning och security för att se andra halvleken på någon storbildsskärm. Får muta killarna med glass eller chokladmuffins. Lite optimistiskt kanske att se hela matchen...

Vid 9:30 ska vi landa på Arlanda och imorgon eftermiddag ska Noah och Axel åka till farmor i Uppsala ett par dagar. Jag ska jobba nästa vecka. Därefter väntar 3 veckors semester!!

1 kommentar:

Cecilia Brock sa...

får jag vara så fräck att jag tipsar om en webshop som säljer svenska saker främst till utlandssvenskar och svenska företag som verkar utomlands?
www.scandinavianstuff.com