fredag 16 juli 2010

Semester

Tiden går fort och snart har jag varit i Sverige 2 veckor. För Stefans del är Sverigevistelsen snart över; han, Tyra och Ivar flyger tillbaka till Sydafrika på måndag kväll.

Den första veckan jobbade jag i Stockholm och nu har vi kommit till Stockholm igen efter en vecka på Listerlandet i Blekinge. Det har varit strålande solsken och runt 30 grader nästan varje dag, barnen har njutit av att vara på stranden och bada i Östersjön (vars badtemperaturer har varit riktigt badvänliga). Tyvärr var jag lite förkyld när jag kom till Sverige och det tillsammans med min gräsallergi har gjort att jag inte mått så bra. Riktigt trist! Vi har också haft problem med bredbandet på Listerlandet, varför vi inte kunnat blogga på ett tag. Bilder från vår Sverigesemester får därför vänta lite till...

Till helgen ska vi fira min svärmor, som fyller 75 år och sedan blir det hemfärd för halva familjen. Jag åker till Jönköping med twinsen på tisdag.

Inga kommentarer: