torsdag 11 augusti 2016

Nelzon

Några av er kanske undrat vad som har hänt med vår hund Nelzon. Han är kvar i Sverige och tanken är att jag ska hämta honom i början på september.

Det är alltid svårt att veta vad som är bäst, men vi valde att låta Nelzon stanna kvar i Sverige i sommar eftersom vi misstänkte att det skulle bli stökigt, både den sista tiden i Sverige och den första tiden i Brasilien. Med tanke på hur att vi fortfarande bor på hotell och bytt hotell en gång är jag glad att Nelzon är i Blekinge med mina föräldrar. Jag vet att han har det riktigt bra där.

Längtan efter vår lilla hund är dock stor och det går inte en dag utan att vi pratar om honom. Jag är inte helt säker på att han kommer att uppskatta att bo i storstadsdjungeln São Paulo efter att ha fått springa fritt i Blekinge en hel sommar, men jag hoppas i alla fall att han blir glad att få vara med oss.

Inga kommentarer: