torsdag 29 januari 2009

Regnet det bara oser ner...

I natt har det tokregnat och det ar bara 20 grader pa morgonen... Jag har gjort mitt andra pass i gymet och insett att vissa ovningar ar riktigt trakiga... Tacka vet jag att fa jaga en innebandy boll eller en squashboll.. Hur som helst vill jag tacka for alla kommentarer. Vi kommer att bli battre pa att svara pa dem nar vi far tillgang till vart eget internet...jag lovar :).

Det har efterfragats bilder pa vanster trafiken och det kommer ocksa sa smaning om. Jag kan beratta att diseln kostade senast jag tankade 7.39 Rand vilket x 0,8 ger ratt pris i SEK.

I eftermiddag ska jag och barnen aka till Pretoria da Tyra har sin svenska undervisning dar. Hon har redan blivit inbjuden till tre barnkalas!! Tva i klassen sedan finns det svenska tvillingpojkarna fran Linkoping som fyller 7 ar. De flyttade hit i januari prescis sm vi och de gar i forsta klass en trappa ner fran Tyra. Tillsammans har de sarskild undervuisning i engelska for att snabbare kunna lara sig spraket. Annars ar eftermiddagarna fyllda med laxor for Tyra som kampar pa val. Hon far tex inte bada i poolen forran hon har gjort dessa..

Allt for idag ha det!

/Stefan

Inga kommentarer: