onsdag 28 januari 2009

130 kartonger blev det...

Nar vi vakbnade i morse sa regnade det och har hallit pa hela dagen. Jag svettades en hel del dock eftersom hela familjen nu har gatt med i en sk fitness club, vanta bara... Har finns tillgang till allt tioll och med barnpassning, sa att jag kunde trana helt sjalv en otroligt bra kansla. Noah som blivit pappig hade de dock haft lite att gora med.

Vi har i princip bestamt oss for att Noah och Axel ska fa borja pa samma forskola som Ivar. De har blivit borskamda med Hallonetts forskola att nar vi lamnar Ivar skriker de for att de inte far stanna. Jag talade med forskolan idag som sa att de just fatt tva cancellations :).

Det verkar som om vi har hittat ett hus. Det ar inte optimalt men passar oss med manga rum och relativt juste pool. Pa baksidan angransar tomten till ett av Centurion Golf Estates banor...

I eftermiddag kommer bade jag och Miriam att fa korlektioner. Miriam har provat pa att kora 2 ggr och har lite att jobba med medans jag borjar bli farligt van med v-trafiken. Den sista februari kommer vi att flytta om allt gar i las. Da sparar bvi bade tid (tar mellen 20-40 min beroende pa om man startar 7 eller 5 i.) och disel.
/Stefan

1 kommentar:

Unknown sa...

Hello!

Bilder på bilarna i vänstertrafik efterfrågas... ;-) Vad kostar dieseln?