tisdag 14 februari 2017

5 badrum och en gästtoalett

Det har gått 4 månader sedan vi flyttade in i vår lägenhet. Den jobbiga starten, där vi bodde på 3 olika hotell känns långt borta. Vi trivs väldigt bra, både med läget och med själva lägenheten. Det är fortfarande en del saker som behöver inhandlas, men i det stora hela har vi bott in oss bra. Ett stort plus är att lägenheten ligger så pass nära mitt jobb att jag kan gå fram och tillbaka. Det tar ca 25 minuter, vilket innebär att jag får lite motion och "frisk" luft på köpet.


I Brasilien är det vanligt att varje sovrum har ett tillhörande badrum. Vår lägenhet har 4 sovrum (Noah och Axel delar rum) och vårt master bedroom har två badrum, ett till Stefan och ett till mig. Således har vi 5 badrum och en gästtoa. Jag tror inte jag haft egen toa sedan jag bodde i studentrum och jag njuter verkligen av denna lyx. Inget tandkrämskladd och ingen som klagar på antalet flaskor som står framme.
 Stefans badrum
Mitt badrum
En annan lyx är att vi även har en stor stor walk in closet i anslutning till master bedroom och de 2 badrummen.
 Någon i familjen gillar ljusblåa skjortor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint att du visar mina skjortor på alla hjärtans dag 😘