måndag 7 februari 2011

En tur till Soweto idag


Först vill jag tacka alla som på ett eller annat sätt hjälpt till med insamlingen till Soweto med bidrag. Ni ska veta att alla bidrag kommer att göra stor skillnad för barnen på SKY. Idag kommer jag att åka till Soweto igen för at diskutera hur vi på bästa sätt ska använda de medel som redan kommit in. Ni som fortfarande är intresserade av att hjälpa till, hör av er till mig på stefan.zetterlind@gmail.com så mailar jag mitt konto i Sverige eller i Sydafrika.


Insamlingen har till dags dato inbringat, tillsammans med familjen Holmström-Engströms insamling, en bra bit över trettiotusen kronor. Tillsammans kan vi hjälpa till. Efter dagens möte hoppas jag kunna komma tillbaka till er hur de insamlade medlen kommer att användas. Vintern närmar sig och behoven är fortfarande stora. Förhoppningsvis kommer barnen kunna sova i nya sängar. De gamla ser ni på bilden ovan.

/Stefan

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat allihopa - å framför allt du Stefan! Keep up the good work! Kram malin :-)